Recomandare de cazare în Sebeș (Hotel Leul De Aur)

Am calatorit destul de mult in Romania si fac asta periodic, imi place sa descopar fiecare parte a Romaniei, indiferent ca este una buna sau rea, una frumoasa sau urata, una uitata de oameni sau din contra, una foarte aglomerata. Ultima data am fost prin Sebes si am zis sa scriu cateva cuvinte despre locurile in care am fost si ce mi-a placut foarte mult. Dar inainte de asta vreau sa va ofer o recomandare de cazare care pentru mine a insemnat un standard de calitate pentru serviciile de cazare cat si pentru restaurantul din cadrul acestui hotel numit „Hotel Leul De Aur”.

Cand am ales aceasta cazare din Sebes am facut anumite cautari pe internet pentru a gasi un loc cat mai central, modern, care sa ofere si servicii de calitate dar si un restaurant. Acesta este un lucru foarte important pentru mine, sa pot manca in locatia unde sunt si cazat, asta inseamna mai mult timp castigat pentru mine si pot sa plec de acolo cu stomacul plin, fara sa ma opresc in diferite locuri pentru a manca. In plus, primul lucru pe care il fac dupa ce imi fac rutina de dimineata este sa mananc. Iar la cautarea facuta pe internet am ajuns la acest hotel numit Leur de Aur. Initial am zis ca este peste bugetul meu, cand am vazut cum arata camerele, numele hotelului si multele recomandari gasite.

Dar am ramas surprins in cel mai bun mod posibil cand am vazut preturile unei camere si posibilitatea de a alege calitatea pe care o doresti. Daca ai buget mic poti sa alegi o camera de trei stele, in schimb, daca bugetul nu este problema poti alege o calitate mai mare, precum camera cu 4 stele care ofera o calitate si un stil total diferit fata ce camera cu trei stele.

Se mananca bine acolo? FARA COMENTARII, DA! Am incercat diferite feluri de mancare si toate mi-au placut enorm de mult. Intr-o dimineata am mancat o omleta cu legume de nota zece plus. Intr-o alta dimineata am mancat o salata de cruditati care mi-a tinus de foame aproape jumatate de zi, asta inseamna ca folosesc legume de foarte buna calitate si crescute acolo, local. Am incercat si ciorbele lor, gulasul unguresc si ceva ce vreau sa mai mananc odata cand ajung acolo… balmosul ciobanesc, care a fost cireasa de pe tort.

Preturile au fost foarte bune, chiar mici in comparatie cu alte orase. De exemplu balmosul ciobanesc a costat 25 de lei, un gulas unguresc facut mai bine decat in Ungaria a costat si el 30 de lei. La ciorbe pretul difera in functie de ciorba pe care vrei sa o servesti, eu am mancat ciorba de legume care a costat 14 lei, cea mai scumpa ciorba este ciorba de burta cu un pret de 18 lei. In schimb, pentru micul dejun am platit foarte putin, gen 9 lei pentru o omleta. Nu am incercat multe produse din restaurant, dar pot sa zic ca, cele incercate de mine si sotia mea ne-au placut foarte mult si putem sa le recomandam. Data viitoare cand vom merge sau trece prin Sebes o sa ne oprim acolo, cel putin pentru o ciorba de legume sau pentru preferatul meu, balmosul ala ciobanesc care isi merita o stea Michelin.

Ce puteti sa faceti in Sebes? Am fost pana la Rapa Rosie care este foarte aproape de Sebes, daca e sa imi aduc aminte cred ca erau mai putin de 5 kilometri. Un loc foarte frumos ce merita vizitat si de ce nu, prins un rasarit sau apus acolo. Sunt cateva biserici precum biserica evanghelica, capela Sf. Iacob, casa Binder, turnul studentului, turnul cizmarilor si multe alte locuri frumoase. Alba Iulia se afla foarte aproape de Sebes, sunt doar 15 kilometri. Am mers si acolo si ne-am cazat pentru doua zile, acolo sunt multe alte locuri frumoase ce merita vazute, in special Cetatea Alba Iulia, care este faimoasa in toata lumea. Sunt foarte multe locuri pe care le puteti vedea in tot judetul Alba. Eu am stat acolo 7 zile si nu mi-au fost suficiente zilele sa vad tot ceea ce mi-am propus. Dar ma bucur ca am bifat cele mai frumoase locuri si am avut ocazia sa stau in cazari frumoase, sa mananc bine si sa petrec timp de calitate alaturi de sotia mea.

Date de contact Hotel Leul de Aur sau facebook.