Netflix e in scadere drastica

Acum cateva zile au aparut informatii despre Netflix cum ca a pierdut cateva milioane de utilizatori si au avut o scadere enorm de mare la bursa, undeva la -37% cand am verificat ultima data. Nu este de mirare. Razboiul din Ucraina a facut sa piarda foarte multi utilizatori, mai ales ca piata din Rusia si Ucraina este suficient de mare cat sa adune cateva milioane de abonati care platesc lunar abonamentul.

Problema nu este doar aici si sper eu, cei din conducerea Netflix sa faca ceva in privinta asta. Vor sa elimine posibilitatea de password sharing si in plus, vor sa introduca reclame. WTF! Adica da, reclame la ceva ce platesti. Nu este problema daca apare intr-un film o reclama mascata gen un brand de telefon, un suc sau ceva asemanator. Nu, ei vor pur si simplu sa adauge reclame. Nu stiu care este treaba, dar eu am renuntat la Netflix pentru ca, multe dintre serialele pe care le urmaresc nu au primit o continuare si am decis sa renunt, sunt neseriosi si atat.

Pe langa faptul ca au decis sa adauge reclame, sa faca ceva cu „password sharing”, au inceput sa creasca preturile foarte periodic. Nu stiu daca ofera continut mai bun daca cresc preturile, dar ei spun ca acest lucru este necesar pentru buna functionare a platformei, a productiilor si asa mai departe. Scaderea de la bursa era de asteptat, la un moment dat se ajungea la asta.

Eu am trecut la Disney+ si Apple TV. Initial am fost abonat la Apple TV cateva zile, doar perioada trial mai exact, dar mi-am facut abonament pentru ca sunt cateva productii faine si merita vazute.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.